torsdag, februari 14, 2002

Drömprinsen

Om du letar efter drömprinsen, den utopiske livskamraten, den ultimata tvillingsjälen eller något annat fantasifoster, så leta vidare. Du hittar honom INTE här. Jag ska inte slösa bort din värdefulla tid utan fortsätt du kramas och gosa med det övriga menlösa packet.

Här hittar du däremot en äkta groda. Varken snygg eller smart. Inte speciellt charmig och definitivt inte snäll.

Jag är däremot ganska bitter, småful, rejält elak och förhållandevis smaklös.

Och ja, jag vet att mina näsa är stor men både mina fötter och mina händer är väldigt små, så få inga idéer.

Jag brukar säga att jag gillar att träna men sanningen är att jag igår tränade för första gången på en månad och jag fick migrän efter 20 minuter. Jag brukar säga att jag gillar att umgås med vänner men sanningen är att jag inte har några. Varför tror du jag är här? Ja just det, eftersom jag inte har något liv.

Om du är trött på alla självutnämnda drömprinsar så kan du skriva i gästboken, på egen risk naturligtvis, och för allt i världen kyss inte grodan.

Inga kommentarer: