söndag, december 11, 2011

Störs du av reklamen?

Den uppmärksamme har nog lagt märke till att de senaste tre månaderna så har det varit reklam i flera av mina filmer. Det är inte YouTube som tvingat på mig reklamen, utan jag har som YouTube-partner själv beslutat att lägga in den. Därmed skulle jag också kunna bestämma att inte har med någon reklam alls. Det är så pass lite man tjänar på reklamen så att om någon stör sig på den så är det ingen större förlust för mig att ta bort den. Jag tror inte man får berätta exakt hur mycket man tjänar, men jag kan säga att under de senaste 3 månaderna har jag dragit in fantastiska 300 kronor FÖRE skatt.

Så min fråga är, störs du av reklamen? Ska jag ta bort den? Eller kan den vara kvar och hjälpa mig få ihop till lite helikopterbilder över Råsunda 2012? Rösta till höger!

Update: Omröstningen avslutad. Hela 90% tyckte att reklamen kunde få vara kvar. Tack för er insats!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det är lugnt AIK bror!

Anonym sa...

Passar på att tacka för alla dina filmer under detta år. Det ger ett visst substitut när man inte kan vara på plats.

Anonym sa...

Självklart vill vi ha helikopterbilder över Råsunda 2012!
Så länge det gynnar dig och filmerna är allt tillåtet!