fredag, mars 04, 2011

Skänkes: AIK-Modo biljett Sökes: Gästfilmare

Befinner mig just nu utomlands och kommer inte hem förrän nästa vecka. Jag kan alltså inte filma något från träningsmatchen AIK-Örebro på Skytteholm eller den heta hockeymatchen AIK-Modo på Hovet.

Jag och många andra i exil är dock väldigt intresserade av att se film från båda matcherna. Därför söker jag nu en gästfilmare som kan dokumentera det som sker på Skytteholm och på Hovet. Resultatet kommer publiceras här på bloggen och en stor morot finns i att jag skänker bort en biljett till den utsålda matchen AIK-Modo till den som vill ställa upp.

Biljetten är på långsidan nära AIK-klacken. Närmare bestämt sektion A20, rad 20 och plats 62. Tydligen säljs liknade biljetter på blocket för 1000 kronor.

Hugade aspiranter kan skriva till aikihd@gmail.com Biljetten skickas på mail.

Urvalskriterierna kommer att vara enligt följande:

1. Du kommer att vara på Skytteholm och på Hovet. Du filmar och klipper själv ihop ca 10 minuter från varje match och lägger upp dessa filmer på YouTube.

2. Du kommer att vara på Skytteholm och på Hovet. Du filmar, men behöver hjälp med klippningen. Du får lämna över orginalfilerna till mig så sköter jag klippningen.

3. Du kommer bara vara på Hovet, men kan själv filma och klippa ihop ca 10 minuter.

4. Du kommer bara vara på Hovet, filmar men behöver hjälp med klippningen.

Om det är flera som kan tänka sig göra kategori 1 så blir det först till kvarn som gäller. Är det ingen så går jag till kategori 2 och så vidare.

Att du redan har biljett är inget hinder. Det viktigaste är att jag hittar någon som kan filma. Du lär inte ha några problem att hitta en gnagare som vill ha biljetten.

Inga kommentarer: