tisdag, november 09, 2010

AIK Hockey



Inte min film och inte i HD, men riktigt bra gjort och ett par av mina klipp är med. Jag har börjat få en hel del frågor om jag kommer att filma mer hockey. Jag ska vara helt ärlig och säga att sporten hockey inte riktigt har varit min grej. Jag brukar inte gå på mer än 1-2 matcher per år och det oavsett om AIK legat i toppen av Elitserien eller i div 1. Jag tror inte jag såg mer än 1 match med Salming och inte en enda med Blue Line. 1994 var jag inte en av 11 111 som såg AIK-Boden, men däremot stod jag på Råsunda tillsammans med 1 634 personer och såg AIK-TFF.

Jag kan alltså inte lova att det kommer att dyka upp massa filmer från hockeyn, men någon enstaka kan det nog bli.

Och till er som gillar hockey, gå för fan och stöd laget på plats!

Inga kommentarer: