söndag, april 11, 2010

Vinnaren utsedd!

Tack för alla svar! Efter mitt något bittra inlägg på Gnagarforum igårkväll så kom det tillslut in 15 mail totalt. Av dessa ska 3 personer ha extra kredd som skrev fast de redan hade matchbiljett. Av de 12 återstående hade alla lämnat väldigt bra och vettig feedback, lite smicker förekom men också många bra kritiska synpunkter. Den svartvita/gula-effekten kommer inte att dyka upp igen kan jag säga direkt.

Att välja en vinnare blev svårare än jag trott då många tagit väldigt seriöst på uppgiften och kommit med många bra förslag. Hade jag haft möjlighet så hade alla 12 fått biljett då de verkligen förtjänar att gå på matchen. Tillslut föll mitt val på Johan som slagit an på ett område jag själv funderat på och som hade många bra idéer och vettiga saker att komma med. Jag ska inte ta upp alla nu, utan i ett senare inlägg ska jag publicera lite av det som alla har bidragit med och mina egna tankar runt detta.

Inga kommentarer: