lördag, maj 24, 2003

Andra om mig.

Här är några beskrivande inlägg från en gammal gästbok:
"FY FAAAN vad ful du är............. översteful........... *vomerar kraftigt*"
"Du är lik "tattaren i snatch"................vet du det?"
"ditt missfoster"
"e du så läskig som du verkar????"
"Hatar dig.. ge fan i att säga allt jag önskar att jag sagt"
"å ser jag dig på stan så ligger du rätt risigt till"
"Isidor är en bitter, misslyckad, gudagod förlorare som vältrar sig i en ändlös dypöl av trög, slokande ensamhet"
"är du besläktad med grisen?"
"Gör mig en tjänst! Kom inte in på min sida! Du är inte välkommen!"
"din förbannade nolla! jag ska fan komma och bajsa i din port, ditt tjocka helvete! gammal är du också! skäms!"
"Dina tafatta försök till kontakt kommer bli ditt fall."
"Korta och meningslösa inlägg undanbedes. Likaså mer än 2 inlägg per sida."
"jag e riktigt besviken på din kassa fantasi.."
"gubbe! sluta jiddara!"
"Att hälla en Cosmo i knät på dig är ju som att kasta pärlor till svinen."
"du är elak, gammal & jävlig"
"Du är inte trevlig"
"Är ju ledsen att behöva använda ordet feg, men jag tror att du är som alla andra trebenta varelser, m.a.o en fegis!"
"Hallå din sura jävel, jag har svarat på frågan......"
"du jag gillar inte fula killar..."
"bitter gubbe me ruttnande hjärna"
"skulle snarast vilja påpeka att hjärnan är det som ruttnar bort först hos män i din höga ålder"
"du ser ut som en fikus,jag kan knulla dig i arslet med omsorg**S**vad sägs om det???"
"DU ÄR ETT RIKTIGT SVIN!!!"
"du lär ju aldrig hitta en tjej..."
"Du är ju odräglig"
"DU E SÄKERT EN BRA KILLE MEN DU FRAMSTÅR DEFINITIVT INTE SOM EN......KAMMA DEJ!"
"hm..enligt din beskrivning så verkar du vara en självupptagen liten gosse.."

Inga kommentarer: